streda 30. apríla 2014

She was like the moon - part of her was always hidden away.

Ahojte, dnes som sa rozhodla, že pridám príspevok o mojom štýle a mojom spôsobe obliekania sa. Nemám rada svetlé farby, ale keď ich mám na sebe, musí to byť výnimočný deň :) Moja najobľúbenejšia farba je čierna a sivá, v tomto sa cítim ako vo svojej koži. Ako niekto povedal:
"Black is not sad.
 Bright colors are what depresses me.
 They are so...empty.
 Black is poetic.
How do you imagine a poet?
 In a bright yellow jacket?
Probably not. :)



# 1, Bundička s koženými rukávmi, New Yorker, cca 15 eur,
      Károvaná sukňa, F&F, cca 10 eur,
      Sivé maxi tričko, Camaieu, cca 8 eur,
      Čierna beanie Bad Hair Day, www.wayfarer.sk, cca 7 eur,
      Biele botasky, Victory, cca 10 eur,
      Zlatá reťaz, netuším, kde bola kúpená a za koľko :)
Chcela som trošku "odľahčiť, zjemniť" ostré rysy sukne a myslím, že s voľným maxi tričkom sa mi to podarilo, najlepšie je podľa mňa zakasať si ich úplne do sukne, vytiahnúť sukňu na úroveň pása. Keď má niekto na to nohy, páčia sa mi aj k tomu zakomponované čierne elastické nadkolienky, vyzerá to super :) A reťaz? Hádam samozrejmosť :)



# 2, Rifle do pásu, New Yorker, cca 10 eur,
       Tričko z dvoch odtieňov sivej :) (nie 50 :)), Reserved, cca 9 eur,
       Károvaná košeľa, Kenvelo, cca 15 eur,
       Bordová beanie VOGUE, www.luxuryshops.sk, cca 7 eur,
       Kecky, Victory, cca 10 eur,
       Reťaz, trošku menej masívna, tiež neviem miesto a cenu, dostala som ju do daru :)
Môj typický štýl obliekania sa, akože nedbalý, neupravený, " okopírovaný boyfriend šýl", toto som ja. Chápem, že som dievča a že ako dievča aj mám vyzerať, ale keď ja sa v tomto cítim super...


 # 3, Šaty, Reserved, cca 40 eur,
        Riflová bunda, neviem, neviem :D,
       Vansy, Vans, 60 eur,
       Hodinky, Guess, cenu si nepamätám,
       Retiazka so srdiečkom, neviem, neviem :)
Konečne nejaký v girly štýle, podľa toho, aké pohľady som videla v chalanských tvárach usudzujem, že nebolo na škodu raz za čas obliecť si romantické šaty. Ale len raz za čas :D


 # 4, Nohavice, Orsay, cca 20 eur,
        Tričko, House, cca 15 eur,
        Maxi rifllová bunda, neviem, neviem :)
        Kecky, Victory, cca 10 eur,
       Zlatá reťaz, neviem, neviem :D
Túto bundu milujem! Je ešte od mojej maminy, ja sa veľmi rada hrabem v starých veciach a čo sa mi páči, operiem a nosím to. Čo mňa po tom, že to nie je v móde? Móda a trendy sa menia každú sezónu, ale štýl ostáva. Štýl je niečo trvalé, čo vydrží na celý život s menšími úpravami :) Netvrdím, že by som si to obliekla o dvadsať rokov, ale predsa len...:)



# 5, Kaki parka, H&M, cca 40 eur,
      Tmavomodré rifle do pásu, New Yorker, cca 10 eur,
      Zlatohnedý pulóver, H&M, cca 20 eur,
      Riflová košeľa, H&M, cca 15 eur,
     Kvietkované baganče, Terranova, 12 eur,
     Zlatá reťaz, neviem, neviem :D
Posledný outfit, ktorý veľmi rada nosím je skôr do chladnejšieho počasia, ale mne sa veľmi dobre nosí na jar ( najmä skorej jari),alebo na jeseň :) taký neutrálny v neutrálnych zemitých farbách.


Tak na záver len chcem povedať, že ceny sú veľmi orientačne, väčšinu si nepamätám presne, tak som dala zaokrúhlene :) Toto som ja a môj spôsob obliekania. Nemám rada príliš vyzývavé veci. Nechcem, aby si ma pamätali tak, že budú vidieť to, čo mám oblečené, ale chcem, aby si ma pamätali z mojich slov, môjho správania. Štýl obliekania je jedno a osobnosť druhé. Dúfam, že sa vám môj príspevok páčil :)
Live your life and love it                                
                                                                                        Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára