štvrtok 10. apríla 2014

recenzia

My lipbalm collection

Ahojte, keďže som veľký milovník balzamov na pery, neustále ich dokupujem, preto by som vám chcela predstaviť moju zbierku balzamov na pery. :)


Tu mám celú moju zbierku tých balzamov, ktoré najviac používam. Postupne ich rozpíšem :)


Eos, Passion Fruit, 6 eur, tento balzam je super, i keď nie je tak úžasný, ako som očakávala. Dala som za neho dosť, čakala som, že bude taký "awesome" ako ho publikovali," majú ho rôzne celebrity, je 95% organický, úžasne vonia" a tak ďalej. Pre mňa to je klasický balzam, spomedzi troch, čo mám, s najpríjemnejšou vôňou, ale znovu by som si ho nekúpila.
 Eos, Strawberry Sorbet, 6 eur. Takisto, ako predchádzajúci. Má super vôňu, pery sú síce po potretí zregenerované, ale ja osobne nemám až tak zničené pery, čiže až taký veľký rozdiel som nepocítila. Je pravda, že mám radosť, že mám taký balzam, ako Miley, Kim atď a že je krásny, ale je klasický predražený bio-balzam :)

Eos, Sweet Mint, 6 eur, ďalší balzam z kolekcie Eos, je s mentolovou vôňou, ako pepermintová žuvačka. Na perách po potretí som cítila akoby malinké štípanie, čo bolo príjemné a cítila som, akoby sa pery zväčšili. Tento najradšej používam, keď som v škole, na cestách alebo proste mimo domu. Tento by som si možno ešte niekedy znovu kúpila i keď nie za takú cenu, akú som dala zaň teraz. :)

.

Hojivý zázrak, Oriflame, cca 5 eur, kokosová vôňa. Tak tento balzam mám najradšej! Síce osobne sa mi vôňa kokosu až tak nepáči, svojou konzistenciou ma dostal. Je úplne iný ako ostatné. Keď si ho dám na pery, nie je to také mastné, olejové ako ostatné, ale je taký suchší, čo mi vyhovuje. Tento naozaj používam najradšej :)
 Hojivý zázrak, Oriflame, cca 5 eur, vanilková aróma. Tento balzam som dostala od mamky na Vianoce a preto, keď kedykoľvek zacítim jeho vôňu, pripomína mi Vianočné sviatky. Tento mám tiež veľmi rada, ale používam ho len výnimočne, aby nestratil svoje čaro :)



 Hojivý zázrak, Oriflame, cenu neviem, karamelová vôňa. Tento hojivý zázrak som dostala od mojej spolužiačky. Mám ho neustále v peračníku, čiže v prípade potreby ho mám stále po ruke. Jeho vôňa sa mi až tak nepáči. Je až príliš sladkastá a tiež aj konzistencia je tá olejová, ktorú som spomínala.


Balzam na pery, Barbie, 10 zlote :D, áno, dobre vidíte, tento balzam je kúpený v Poľsku. Je od dedka, ešte keď som bola menšia. Mám ho už dlhšie, nepoužívam ho tak pravidelne, čiže ho mám ešte dosť veľa. Mám ho ako takú malú spomienku na detstvo a na to, aká som bola tvrdohlavá :) odmietala som odísť z obchodu, kým mi ho mamina nekúpi. Tá sa však tiež zaťala, že mi ho nekúpi, no a keď ma videl dedko, ako robím psie oči na maminu, neodolal a kúpil mi ho. Je to pekná spomienka :)


Hojivý zázrak, Oriflame, 2 eurá, višňová aróma. Tento balzam som si zamilovala na prvé ňuchnutie ( :D) ešte som ho na perách nemala, ale verím, že ma nesklame. Vôňou je u mňa ako prvý v zozname :3



Hojivý zázrak, Oriflame, 5 eur, ríbezľová vôňa. Tento hojivý zázrak som dostala na narodeniny, patrí medzi moje najlepšie, vôňou je veľmi príjemný, nie je vtieravý, ale stále ho cítiš. Je to ako jemné pohladenie. Tento fakt odporúčam :)

 Dr. Balm, Miss Sporty, cca 2 eurá, sweet kiss sos, tento balzam som si kúpila raz pri mojej návšetve drogérky, bol vo výpredaji a ja som neodolala. Má naozaj veľmi príjemnú, nevtieravú vôňu, jemnú pigmentáciu, nezanecháva škvrny na pohári, celkovo bol úžasný :)


Dr. Balm, Miss Sporty, cca 2 eurá, Gossip kiss sos. Balzam kúpený v nádeji, že bude podobný ako predchádzajúci ma nepotešil, ale ani nesklamal. Pigmentácia je úžasná, ale tá vôňa. Nepáči sa mi. Nabudúce si ho nekúpim.


Labello, cherry kiss, cenu si nepamätám. Tento balzam ináč, ako superúžasnebombovo ohodnotiť neviem. Má skvelú vôňu, pigmentáciu atď. Jediné, čo by som vytkla je, že nedrží na perách veľmi dlho.


Labello, strawberry kiss, cenu si nepamätám. Tak isto, ako ten predchádzajúci, je úžasný, má skvelú vôňu, super farbí.



Tak, toto bola moja zbierka balzamov a krátky komentár k nim. Dúfam, že som pomohla pri výbere pri nákupe niektorého z nich. Tak toto je pre dnešok všetko, live your life and enjoy it.
Nicole x
       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára