sobota 5. apríla 2014

Spring haul / Deichmann, DM, House, etc.


Ahojte,
keďže sa jar začala, bolo načase vyjsť opäť do ulíc a poobzerať sa po nových kúskoch :) Urobila som taký menší nákup, ktorý mi urobil veľmi veľkú radosť :) Postupne vám ho popíšem :)



Oblečenie

Tričko s krátkym rukávom, House 4,99 eur, je z výborného materiálu, rozhodla som sa, že si ho kúpim, pretože sa veľmi rada vyjadrujem ironicky a keďže beh zbožňujem, "mám to aj napísané" :D
Tričko s krátkym rukávom, House cca 10 eur, z jemného materiálu, keď som ho mala na sebe, akoby som na sebe nemala nič, je ľahučké a jemné, fakt príjemné na nosenie
                                                                 
                                                                            Obuv



Topánky na voľný čas,Vty,  Deichmann, 10,90 eur, keď som ich zbadala, pomyslela som si: Must Have :) keďže som si od rodičov vyžobrala dvoje Vansiek, conversy by mi už nekúpili a keďže sa mi vždy páčili bielej farby, pri mojej "šikovnosti" by boli zničené hneď, neoplatilo by sa mi kupovať originály, tak som sa potešila a kúpila si tieto. Je mi fuk, že nie sú originály, aj tak sú super a sedia na nohe úžasne :)

                                                                       Drogéria



Sprej na vlasy, Schwarzkopf, DM cenu si nepamätám, tento sprej som si kúpila už druhýkrát, je fakt super, má schopnosť chrániť vlasy pred ničivým teplom, v mojom prípade častým zásahom kulmou a žehličkou :) jednu vec však musím povedať, nestriekajte si ho do vlasov keď si nejdete žehliť alebo kulmovať vlasy, ja som tak urobila a po dvoch dňoch som mala vlasy mastné, pričom sa mi mastia po štyroch dňoch a navyše vlasy boli drsné a nepríjemné na dotyk. Avšak po vyžehlení sú vlasy neuveriteľne hladké a lesklé. Vrelo odporúčam :)
  
Pleťová maska, Balea, DM cca 1,5O eur. Túto pleťovú masku som si kúpila prvýkrát. Vybrala som si ju, pretože jahody a všetko s nimi spojené absolútne milujem. Možno spravím recenziu :)


Krémy na ruky, Kik  oba po 1 eur. Obyčajne do obchodu Kik veľmi nechodím, oblečenie si tam nekupujem, sú to nekvalitne šité a nepekné veci, ale drobnosti a dekorácie sa im niekedy aj vydaria. Keď som zbadala tieto krémy na ruky, hneď som ich brala :) sú rozkošné, voňavé, malé (30 ml) čo mi bude úplne stačiť do školy. Ja mám ruky vždy suché a keď sa po nich škriabem, tvoria sa mi ranky a trhliny. Takže táto maličkosť sa mi "šikla" :)
Maskara a balzam Baby Lips, Maybelline, DM cca 8 eur. Tak toto mi urobilo maximálnu radosť :) po tej špirále som túžila hádam odvtedy, čo som videla reklamu a Baby Lips...tak to je sen :3 neverila som, že ho niekedy budem držať v ruke :) myslím, že tá cena, čo som za to dala bola super, lebo pokiaľ viem, individuálne by ma to stálo viac. Spravím o tom neskôr recenziu. Dúfam, že ma nesklamú :)
Clear mascara, Miss sporty, cca 2 eur. Túto mascaru som si kúpila nie na mihalnice, ale na obočie. Mám ho veľmi jemné a po každom pohybe ruky po tvári, keďže si nedávam ceruzu na obočie, mení tvar. Už som na to nemala nervy a tak som sa rozhodla, že si niečo také zaobstarám. Je priehľadná, keď vyschne, neleskne sa a obočie ako-tak drží tvar. Možno bude neskôr recenzia po dlhšom čase používania :)
                                                       
                                                     Pause-refreshments :)






Tak toto je na dnešok všetko :) Live your live and love it :)
                                                                    Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára