sobota 19. apríla 2014

Najkratšia cesta medzi dvomi ľuďmi je úsmev :).

Ahojte, v prvom rade vám všetkým prajem veselé Veľkonočné sviatky, nech vás vyšibú, vykúpajú, ovoňavkujú ako sa patrí, aby ste boli po celý rok krásne :) V mojom prípade toto nestačí a tak by som vám predstavila moje MUST HAVES, ktoré používam každé ráno, aby som bola aspoň trošku k svetu :).
Po druhé, len pre directionerky, videli ste to už? Ja to zbožňujem! :3 :3 :3 TU :)



                                                      EVERYDAY USING PRODUCTS :)



Make-up All day long, NYC, cca. 4 eurá. Tak tento make-up som si zamilovala! Je jemný, jedno stlačenie, čiže jedna dávka stačí na celú tvár, na tvári nepôsobí neprirodzene ako maska, jemne pigmentuje, proste fakt super. Aj dávkovanie sa mi páči. Nezostanú v ňom nijaké zvyšky ako v tubových make-upoch.
Jednoducho per-fect :D

Kompaktný púder, Balea young, DM, cca. 3-4 eurá. Ďalšia super vecička. Zjemňuje, zmatňuje, nerobí "mapy" na tvári, akože škvrny á la žirafa :) Jediné, čo vytýkam je, že nevydrží dlho, po troch-štyroch hodinách sa moja tvár opäť leskne ako hrnce mojej babky :D


Bronzer, NYC, cenu si nepamätám. Vecička, ktorú odporúčam každej babe :) Stačí naniesť po dĺžke lícnych kostí a výraz tváre sa úplne zmení! Len ho netreba dávať príliš veľa, lebo to vyzerá umelo. Najlepšie sa ukáže na opálenej pokožke.... Na dovolenke, vlasy vyšicované horúcim slaným morským vzduchom do krásnych vĺn, opálenie, ktoré by mohla závidieť nejedna solárko-maniačka :) a na cheeky bones tento bronzer. Aww :)...

Waterpoof eyeliner, Fanatica, cca. 3 eurá. Fixová očná linka. Nikdy viac! Po dvoch týždňoch vyschla, aplikovala sa veľmi ťažko. Kúpim si ju ešte niekedy? Nie, už nie :)



Clear macsara, miss sporty, cca 2 eurá. Už v predchádzajúcom príspevku som ju spomenula, mám ju na obočie a môžem povedať, že som spokojná. Veľmi spokojná, ak mám byť presná. Mojim cieľom je vyzerať prirodzene, neuhladeno a tak, aby som nevzbudzovala pocit, že sa musím každých desať minút kontrolovať v zrkadle. A týmto produktom sa mi to podarilo. Po jeho aplikácii mám obočie akože strapaté a budí to dojem, že je hustejšie. Celkom určite si to ešte niekedy kúpim :)



Rúž na pery, Oriflame, odtieň Candy Pink, cenu si nepamätám. Tento rúž mám tak dlho! Kúpila si ho moja mamina, ale nepristal jej k tvári, tak ho darovala mne. Je svetlej farby, má také mini trblietky, čo opticky zväčšuje pery. Mám ho rada najmä vtedy, keď sa pohrám s očami. Keď si dám linku, viacej maskary, bronzer, tak ako čerešničku na torte si dám tento rúž. Je super, aj keď dlho nedrží. :)
  

Voňavka, Beyoncé NYC Pulse, cenu neviem. A ako posledná prichádza voňavka. Dostala som ju na Vianoce od rodičov. Spočiatku sa mi jej vôňa nepáčila, pretože je trošku silnejšia, po čase som si na ňu zvykla a dnes už nemôžem existovať bez toho, aby som si ju nestriekla za uši :) Je návyková a míňa sa :) Ale už si ju asi nekúpim. :)

Tak to je všetko, čo používam každé ráno. Aplikovať mi toto celé trvá päť minút. Fakt. Mám to zmerané :D Live your life and love it.
Nicole x 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára