štvrtok 3. apríla 2014

Ahojte :)
prepáčte, že som sa dlho neozvala, ale mám za sebou ťažké obdobie (je to dúfam za mnou :))
Takže dnes som sa rozhodla, že pridám niečo o mojich raňajkách :).
Keďže myslím, že každý, kto ma aspoň trošku pozná vie, že najradšej sa stravujem úplne zdravo. Viem, že nie vždy sa mi podarí dodržiavať zásady zdravej výživy, ale snažím sa. :)
Čiže na raňajky si väčšinou robím ovsené vločky. Najradšej ich mám s ovocím, ale dobré sú tiež v kombinácii s medom, škoricou a mandľami.
Uvediem tu spôsob, ako ich pripravujem, keďže aj ja chodím do školy, ráno veľa času nemám. Spôsob, ktorým pripravujem raňajky, ktoré sú nielen chutné, ale aj navyše zdravé a zasýtia na dopoludnie, je veľmi jednoduchý :). Fotku sem hodím neskôr, mám pokazený tablet :)


Ovsené vločky s ovocím
1, dáme si do hrnčeka ovsené vločky (ja dávam 5 polievkových lyžíc t.j. 60 gramov, ale je to individuálne :))
2. vodu v kanvici necháme zovrieť
3. zalejeme vločky, nie veľa vody, lebo budu lepkavé, ani málo, lebo budú suché, optimálne je zaliať do roviny hladiny ovsených vločiek
4. zakryjeme či už pokrievkou na to určenou, alebo tanierikom zo šálky, počkáme také dve- tri minútky, keď chceme, dáme lyžicu medu a pomiešame
5. vylejeme kašu na tanier, posypeme škoricou, umytým bobuľovitým ovocím aj jahodami (mňam :3)
6. odporúčam k tomu pohár vody :)
7. dobrú chuť :)



V prípade, ak chceme s mandľami, namiesto ovocia posypeme na kašu nadrobno nasekané mandle. Je to úplne úžasné :)
                                                                       Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára