nedeľa 18. mája 2014

Hoc sa to nezdá, každý z nás je hviezda, záleží na tom, ako zažiari.

Ahojte, dneska som sa rozhodla, že napíšem niečo o mojej starostlivosti o vlasy. Osobne mám vlasy kučeravé, ale samy o sebe netvoria pekné kučery, ale nepravidelné vlnky, čo sa mi veľmi nepáči. Tak buď si ich žehlím, alebo nakulmujem. V najhoršom prípade, keď nemám čas ani na jedno, ani na druhé, si zapletiem francúzsky vrkoč na noc a tak sa pokúsim s tým žiť :D Čiže tu pridám to, čo bežne používam ako vlasovú starostlivosť :) Dúfam, že sa vám príspevok bude páčiť :)

#Kefa na vlasy



Retro kefa na vlasy, Claire´s, 
Túto kefu som si zamilovala na prvý pohľad, kúpila som si ju aj keď som riskovala, že nesadne mojim vlasom. Ale ako sa vraví, risk je zisk. Oplatilo sa to. Je úžasná. Keďže ako majiteľka kučeravých vlasov poznám, čo je mať uzlíky z vlasov, už som si veľa odtrpela pri česaní. Pri tejto ani necítim, že sa češem. Proste super. Odporúčam. Mali aj iné varianty vzorov TU

#Produkty do sprchy / na mokré vlasy


Šampón na vlasy, Mythic oil od značky L´Oréal PROFFESIONEL, tak toto je to, čo nemôžem dostatočne vynachváliť. Bola som u profesionálnej kaderníčky a tá sa pýtala, že čím si umývam vlasy, že ich mám takto zničené a ja na to, že klasickými šampónmi z drogérie a ona, že tie nie sú stopercentné a tak mi odporučila tento. Obsahuje výživné oleje a tak sa moje vlasy veľmi rýchlo dali dokopy. Jedna chyba je, že obsahujú oleje a tak sa mi vlasy rýchlejšie mastia, ale prišla som na to, ako tomu zabrániť. Vlasy si najprv opláchnem, nanesiem prvú várku šampónu, zmyjem ho, nanesiem druhú várku a poriadne vyumývam, dám balzam, ktorý popíšem pod jeho fotkou, ten tiež zmyjem a nakoniec, keď už cítim, akoby mi vlasy vŕzgali v rukách pod vodou, opláchnem ich studenou vodou. Je to síce šok, ale vlasové cibuľky to prekrví, čo podporí ich rast a studená voda uzavrie vývody mazových žliaz, čo spôsobuje pomalšie mastenie vlasov.


Balzam / maska na vlasy, Mythic oil od L´Oréal  PROFESSIONEL, toto som si kúpila k šampónu (vyššie), tiež mu nemám čo vyčítať. Ako dvojica so šampónom fungujú úžasne. Naozaj. Rada experimentujem s rôznymi šampónmi a maskami na vlasy, ale tomuto som verná. Je to super pomocník na zničené vlasy.



Maska na vlasy, Dove, toto je maličká vzorka, ktorá bola priložená k nejakému časopisu. Písali o nej len samé dobré veci. TU. Keď som ho skúšala prvýkrát, bola som s ním veľmi spokojná. Ale keď som ho vyskúšala druhýkrát, už to nebolo také super, vlasy sa akoby šmýkali v ruke. Nebolo to super. Čiže pri tomto produkte zastávam názor sto ľudí, sto chutí.

#Nadštandardná starostlivosť o vlasy


Sprej na vlasy, Schwarzkopf, DM, o tomto spreji som sa už raz zmienila, používam ho pred tým, ako si vlasy vyžehlím. Som s ním naozaj veľmi spokojná. Už som spomínala, že ak sa nejdú robiť žiadne zásahy teplom, nedávať si ho! Vlasy sú potom veľmi drsné a nepríjemné na dotyk.Ale ináč je to bomba.


Olej na vlasy, L´Oréal, ELSEVE, hodvábny olej na regeneráciu vlasov plní svoju úlohu tak...na dvojku. Akože regeneruje, chráni a celkovo je super, ale vlasy sú potom čudné :D Raz som si ho dala pred žehlením a tak mi to spálilo končeky :D Predstavte si, že dávate hranolky do vriaceho oleja. Bolo to podobné. Olej sa rýchlejšie zohreje a tak prepáli vlas rýchlejšie ako nejaké spreje na vodnej báze. A k tomu je tu žehlička s 210 stupňami. Že celé zle. :D


Sprej na vlasy, NIVEA, klasický sprej na vlasy na ochranu na farbené vlasy, mne sa neosvedčil, ale používam ho len preto, aby som ho zbytočne nemusela vyhadzovať. Dám si ho jedine po sprche keď viem, že si nejdem žehliť vlasy, ale kulmovať. Pomáha mi to rozčesať vlasy. Veľké plus pri tomto spreji je, že strašne dobre vonia. Milujem, keď vyjdem zo sprchy a mám na sebe telové mlieko od Dove (Shea butter & warm vanilla) a vo vlasoch túto vôňu. Preto ho úplne nezavrhujem :)



Nezmývateľná maska Marlies Möller, kúpené v poľskom Douglase. Jeden z mojej takej luxusnejších produktov, keby som to tak mohla povedať. Je to jedinečné, kupujú ho celebrity (ako som sa dočítala v časopise InStyle) a nedá sa porovnávať s klasickými produktmi kúpenými v drogérkach. Som s ním veľmi spokojná, aj keď ho nepoužívam permanentne, pretože si ho šetrím, ako vravím, na horšie dni :D



A ako posledné, Olej na vlasy Restore Therapy z radu HAIRX od Oriflame, Tak toto je ďalšia bomba. Je absolútne úžasný. Po ňom sú vlasy zregenerované. Nenašla som si potom žiaden rozštiepený konček, avšak jeho nevýhodou je, že sa musí používať dlhodobo (aspoň 4 týždne) bez zásahov žehličky, kulmy či fénu. Aspoň ja to mám tak. Ale stojí to za to, verte mi :)

Tak to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že som pomohla a že sa vám to páčilo. Ak máte nejaké otázky, nejasnosti, poprípade návrhy, napíšte do komentárov, budem len veľmi rada :)
Live your life and love it.
                                                    Nicole x


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára