nedeľa 25. mája 2014

Aj keď precestujeme svet, aby sme našli krásu, musíme ju nosiť v sebe, ináč ju nenájdeme.
Ralph Waldo Emerson



Ahojte! Dnes vám pridám príspevok o mojich top 10  lakoch. Keďže sa leto blíži, mať nalakované nechty je must have. Či už je to čierna, červená, ružová alebo len priesvitná, záleží len na vkuse a nálade. Ja vám tu teraz postupne popíšem moje najobľúbenejšie.

# 1, NYC, supernova sparkle top coat odtieň 002 supernova, 
tento lak na nechty je úžasný, používam ho na potretie galaxy manikúry, dodáva lesk a trblietky, akoby to boli malé ligotavé hviezdičky. Keď však nemám náladu čačkať si nechty, používam ho ako klasický, je jemný a nebije do očí. Je fakt super.


# 2, Maybelline, mini colorama, odtieň 96 party blue, 
Nebíčkovomodrý lak s úžasným leskom bol spontánny nápad. Som s ním však veľmi spokojná. Zamilovala som si jeho farbu hneď na prvý pohľad. Prvá vrstva je jemná, Používam teda dve. Vtedy je farba sýta. Je krásna. Ak niekde nájdete taký lak, alebo v podobnom odtieni, odporúčam si ho kúpiť. 


# 3, Maybelline, colorama, odtieň 91,
Tento lak bol ako darček k časopisu. Farba je úžasná, marhuľová, avšak čo mi vadí je to, že pri prvej vrstve vidno pásiky od štetca. To sa však prekryje druhou vrstvou. Vtedy je farba tmavšia a pásiky už nie je vidno. Preto si myslím, že kupovať by si ho mala len tá baba, ktorá je zvyknutá stále lakovať nechty na dve vrstvy. Vtedy bude spokojná.


# 4, Gabriella Salvette, Enamel with hardener, odtieň 100,
klasický priesvitný lak, ničím výnimočný, azda len tým, že obsahuje látku, ktorá nechty spevňuje. Mne teda pomohol. Po častom lakovaní mám nechty dosť suché, štiepia sa mi a ľahko lámu. Po nanesení tohto laku sa mi zregenerovali. Odporúčam.




 # 5, Sally Hansen, Salon manicure, odtieň 175 arm candy,
Cukríkovoružový lak na nechty s leskom ako od gélu je jedným z mojich najobľúbenejších, hádam v top trojke. Je to bomba. Klasická jemná ružová. Môže sa nosiť po celý rok a nezunuje sa. Zvyčajne nanášam dve vrstvy, ale pri tomto laku stačí aj jedna. Tento lak rozhodne odporúčam.


# 6, PUPA, lasting color gel, odtieň 030,
tak, tento je úplne najlepší lak, aký poznám. Je superúžasnebombastickyfamózny. Je tmavšej slivkovej farby, ale nie čierny. Mne osobne sa veľmi páči len taký náznak čiernej. Má úplne lesklú vrstvu na povrchu. Keď si nanesiem jednu vrstvu, je taký svetlejšej farby, keď dve, je tmavoslivkový s náznakom ebenovej. Jediné, čo mi vadí je, že sa dosť dlho musí odlakovávať. Podkladový lak je samozrejmosťou. Trik, ktorý sa mi osvedčil je, že keď zbadáte, že sa odlupuje, zlúpte si ho samy. Neodlupuje sa veľmi ťažko a neničí to nechty.

# 7, Oriflame, Neo chic, odtieň Sugar pink,
lak, ktorý má úžasnú farbu, ale strašne rýchlo hustne. Zvykla som si ho dávať do chladničky, ale nejak extra to nepomáha. Je to také fifty-fifty. Zapamätala som si však, že z Oriflame si laky objednávať už nebudem.


# 8, Maybelline, mini colorama, odtieň 95 green park,
ďalšia bomba, najlepší je na leto. Vtedy používam najradšej bláznivé farby a používam ho takto: na prstenník ľavej ruky a ukazovák pravej ruky dám tento lak a na ostatné prsty ružový (napríklad od Oriflame, alebo od Sally Hansen). Vyzerá to vtipne.


# 9, CATRICE, ultimate nail lacquer, odtieň 200 from dusk to dawn,
elegantný lak, ktorého farba sa mi veľmi páči, ale nemala som tú príležitosť nosiť ho bežne. Je však veľmi riedky a pri lakovaní rozteká aj keď štetček poriadne obtriem o hrdlo fľaštičky, tiež robí pásiky. Je to také, že farba- uáu, funkcie-ani nie. Čiže nabudúce si už taký nekupujem.


# 10, Sally Hansen, Salon manicure, odtieň 570 right said red,
ako čerešnička na torte prichádza tento lak. Je jednoducho ohromný. Je žiarivočervený, leskne sa, je sýty, proste super. Nepoužívam ho často, pretože je krikľavý, ale v lete nevidím dôvod prečo ho nenosiť. Najlepšie vyzerá v klasických dvoch vrstvách.



Tak to by bolo na dnes asi tak všetko. Teda, posledná vec, čo som chcela je, že ak si často lakujete nechty, viete čo je to mať ich zničené. Preto ak vám nepomáhajú ani spevňovače odporúčam piť zelenú pšenicu. Mne sa osvedčila ako nápoj zdravia. Pomáha pri naštiepených nechtoch, rozštiepených končekoch vlasov, tráviacich problémoch, nevoľnostiach, anémii, vraj aj chudnutí a tak ďalej. Keď to budete piť prvýkrát, bude vás napínať, preto odporúčam len jednu malú kávovú lyžičku do dvoch deci vlažnej vody. Keď si na tú chuť zvyknete, môžete prejsť na dve kopcovité lyžičky. Jednoznačne odporúčam :).


Dúfam, že sa príspevok páčil. Live your live and love it.
                                                                                             Nicole x 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára