piatok 30. mája 2014

Ak práca nie je pretkaná láskou, je zbytočná.
Matka Tereza





Ahojte! Dnes vám pridám príspevok o mojich májových obľúbencoch. Je ich síce viac, ale vybrala som len tie, ktoré sú fakt super, postupne vám ich rozpíšem. Dúfam, že sa bude príspevok páčiť :)




# 1, kniha 7777 myšlienok (psychológov, svätcov, osobností, malých i veľkých) pre náročných, 2 časť, Ján Červeň.
Tak tomuto vravím kniha! Úplne úžasné myšlienky zoradené do kapitol, ako je napríklad nádej, pokoj, radosť, sloboda, šťastie, viera, život a iné. Nachádzam v nej inšpiráciu. Je ako nemý priateľ, ktorý poradí aj bez slov. Plánujem si tiež kúpiť prvú časť, lebo túto mám od starej mamy. Odporúčam. Ak ju niekde zahliadnete, neváhajte :)

# 2, Cien, Exfoliating Foot Scrub,
geniálny výrobok, ktorý sa postará o to, aby nohy, teda päty boli hladké. Stačí namočiť nohy do teplejšej vody s penou, natrieť peeling na chodidlá, pomasírovať a ak treba, prejsť päty pemzou. Chodidlá sú tým zbavené odumretej kože a sú opäť hladké. Keďže v tomto teple sa častejšie odhaľujú nohy do sandálov a šľapiek, považujem hladké päty za nevyhnutnosť. Nemyslím si, že slonie päty sú sexi :D


# 3, Oriflame, Pure Nature Organic, Tea Tree & Rosemary,
čistiaci gél s neodolateľnou vôňou čistí pleť a zbavuje ju od sklonu mastiť sa, upokojuje podráždenie. Mne sa osvedčil. Síce stále nemám perfektnú broskyňovú pleť, môžem však povedať, že je to lepšie, ako to bolo na začiatku. Ja stále skúšam nové produkty a zisťujem, čo mi vyhovuje a čo nie. Môžem však povedať, že s týmto gélom to nie je tak zlé. Je však parfumovaný, môže tak robiť problémy, ale u mňa je to v pohode :)


# 4, Maybelline, Rocket Volum´
niekoľkokrát spomenutá špirála, je Ú-Ž-A-S-N-Á :) naozaj, som s ňou maximálne spokojná, nepáčia sa mi riasy rovnomerne dlhé od vnútorného kútika oka až po vonkajší. Ja som skôr na "mačacie oči", čiže vnútorný kútik má kratšie a vonkajší má maximálnu dĺžku. A celé husté. Keďže sama mám riedke a krátke riasy, s touto maskarou sa mi trošku darí upraviť ich na efekt mačacieho oka.



# 5, Maybelline BABY LIPS, hydrate,
balzám na pery s ochranným faktorom SPF 20 je vynikajúci nápad, ako si chrániť pery pred nebezpečným vplyvom slnka. Pery hydratuje a chráni, vonia a je v krásnej tyčinke. Hodnotím ho absolútne na jednotku.



# 6, Oriflame, Cuticle Remover gel,
ako posledný som si vybrala tento gél. Zmäkčuje pokožku na nechtoch a tak sa ľahšie odtlačí na okraj. Veľmi príjemne vonia a funguje aj na veľmi stvrdnutej pokožke na nechtoch aj na nohách. Lepšie sa potom robí manikúra / pedikúra a plocha nechta je väčšia. Ja mám zafixované to, že ak na rukách vidím túto pokožku, ten človek, teda baba sa o seba stará nedôkladne. Ten, kto má pestované ruky sa o seba stará, ako najlepšie vie. Je to môj názor :) Myslím si totiž, že oči a nechty prezradia o tom človeku dosť veľa.

Tak, toto by bolo na dnes všetko. Dúfam, že sa príspevok páčil. Live your life and love it.
                                                                                       Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára