sobota 26. júla 2014

Keď som mal päť rokov, mamička mi povedala, že kľúčom života je šťastie. Keď som prišiel do školy, učiteľka sa ma spýtala, čo chcem byť, keď vyrastiem. Povedal som "šťastný". Povedala, že som nerozumel otázke. Ja som povedal, že ona nerozumie životu.
John Lennon

Ahojte. Rozhodla som sa, že pridám nejaký príspevok o tom, ako sa ja starám o akné. Mám totiž hroznú pleť a preto skúšam všetky produkty, ktoré sa mi dostanú pod ruky. Je ich veľmi veľa. Mnoho už skončilo v koši. Preto pridám recenziu len tých, čo mám v poličke. Užite si čítanie :)


Shine control, Clean & Clear.
Pena na umývanie s drobnými zrniečkami pleť nevysušuje, čistí a celkovo je celkom fajn, len mi chýba jedna schopnosť a to zmatňovanie. Keby dokázala aj zmatniť pokožku, bolo by to super.


Gél, Pure Nature, ORIFLAME.
Úžasný gél na tvár s vôňou čajovníka a rozmarínu mi pleť hĺbkovo vyčistí, rozžiari a napne. Som s ním naozaj spokojná. Ak budete mať možnosť kúpiť si ho, kupujte :) 



Zosvetľujúca maska, MATIS.
Drahšia maska na tvár je určená na pigmentové škvrny, farebné nedokonalosti a fľaky po vyrážkach. Mám taký zlozvyk, že keď prídem od kozmetičky, zlupujem si chrasty a potom mi ostávajú tmavé fľaky. Touto maskou si pomáham zosvetliť si ich. Mne osobne pomohla. Pomáha aj mamine, ktorá má pigmentové fľaky na tvári. Obe sme s ňou spokojné.


Gél na čierne bodky, ORIFLAME.
Darček od babičky, ktorá sa už nedokázala pozerať na moje akné mi vôbec nepomohol :) Používala som to pravidelne tak, ako písal návod, ale úplne zbytočne. Čierne bodky sú stále tam, kde boli. No, niekedy človeku produkt nesadne, aj to sa stáva.



Bio peeling & maska na tvár, SKINLITE.
Produkt, ktorý som si kúpila na výlete do Žiliny v Auparku. Ešte som ho neskúšala, ale popis mal taký, že si myslím, že úplne na moju pleť. Snáď nebude úplne nanič.



Čistiaci gél, GARNIER.
Gél s gumeným štetčekom je vizuálne veľmi pekný. Gél je penivý, voňavý a pekne do hĺbky vyčistí pleť. Ja pri mojej šikovnosti musím dávať pozor, aby sa mi nedostal do očí, čo sa mi však nikdy nedarí. Zo sprchy vyjdem s očami červenými ako zajac :)



Hĺbkovo čistiaci gél, NIVEA.
Jemne voňavý gél, zmatňuje, čistí a celkovo vypne pleť. Má maličké modré guličky vyplnené kyselinou mliečnou, ktorá sa postará o celkové napnutie pleti a celkové prežiarenie. Nemám ho síce dlho, ale som s ním veľmi spokojná.



Maska na tvár, Dermacol.
Túto masku na tvár mám už druhýkrát. Som s ňou spokojná. Nie je to o tom, že by mi preliečila tvár, ale relax je pri tom neskutočný. Upokojí podráždenú pleť a celkovo je fajn.



Maska, peeling a čistiaci gél v jednom, MY Face.
Nový prírastok do rodinky starostlivosti o pleť. Ešte som nemala tú možnosť úplne ho vyskúšať, ale myslím, že je fajn. Mala som ho na tvári raz a to ako masku a musím povedať, že je príjemný. Bola to vlastne lacnejšia alternatíva Garnier 3 in 1. A nemyslím si, že by v tom bol nejaký zásadný rozdiel okrem ceny.



Denný krém na tvár, NIVEA.
Jemný krém na tvár, ktorý pleť akoby pripraví na to, že sa bude nanášať make-up. Je redší, nie je ako tá klasická nivea, pri ktorej nanášaní urobím zároveň aj tvárovú gymnastiku. Je super. Odporúčam :)


Hojivá vodička, Love Nature, ORIFLAME.
Túto vodičku mám už tretíkrát. Predtým sa to volalo Pure Nature, ale myslím, že je to úplne jedno. S vôňou upokojujúceho čajovníka mi vylieči vyrážky. Nanášam si ho na noc. Mám jednu radu, ktorá sa mi osvedčila. Pod vrchnákom je hubka, ktorou sa vodička nanáša. Ja som ju odstránila a nanášala som si ju pomocou vatovej tyčinky. Zabránila som tak opakovaniu infekcie, ktorá by sa prípadne zachytila o hubku. Tým, že som vatovú tyčinku menila po každom použití som nedovolila baktérii, aby vytvorila vyrážku niekde inde na tvári. Odporúčam to robiť takto.


Denný krém, Eucerin.
Mamina mi kúpila sadu od Eucerin (denný, nočný krém a micelárnu vodu), no bolo to fakt s prepáčením naprd. Vysoká cena plus z lekárne a nič to neurobilo. Používala som to pravidelne a nič. Mne osobne to teda nepomohlo. To radšej budem používať lacnejšie verzie z drogérie alebo tie drahšie z parfumérii. Myslela som, že lekárne nie sú na reklamy oblbujúce ľudí a že vždy majú poctivé prípravky, ale tu som sa presvedčila o tom, ako sa mýlim. Fakt to za to nestálo


Čistiaci gél, ORIFLAME.
Raj. Tropico. Exitické ďaleké kraje. Palmy. Sladučké ovocie. Koktejly. Tmavá pokožka. Plavky. Prechádzky po pláži. To všetko sa mi vybaví, keď si k nemu privoniam. Je úplne úžasne voňavý. Sladká vôňa mi vyvoláva predstavy. Fantázia pracuje na plné obrátky. Je to darček od kamarátky. Akoby vedela, akú radosť mi urobí. Je to síce čistiaci gél, ale túto úlohu neplní tak dokonale. U mňa je ako relaxačný malý zázrak.


Antibakteriálny gél, Balea.
Gél, ktorý sa nanáša priamo na postihnuté miesto. Je tekutý, keď vyschne, len sa zlúpne. Mne osobne sa nepáčil, pretože keď som si ho naniesla, miesto ma začalo štípať. Vycítila som v ňom alkohol. Viem, pomáha vysušovať vyrážky, ale vysušoval aj okolité miesto a tak som bola fľakatá ako nejaký dalmatínec. Nie, vďaka.



Krém na tvár so slimačím extraktom, Vit-Vit.
Prvé čo som povedala, keď mi ho mamina kúpila bolo "Fúj!" :D. Ale potom, keď som si ho skúsila, ihneď som naň menila názor. Postupne mi zmizli všetky vyrážky, jazvy, nedokonalosti vo farbe, že som si povedala, wáu, to je fakt super bio krém. Mne osobne veľmi pomohol. Keď sa mi však vyničil, všetko sa vrátilo do starých koľají. Objednala som si ho teda zas.Myslela som, že bude smrdieť, ale opak bol pravdou. Voňal jemnou nevtieravou vôňou. Fakt super. Stránku, odkiaľ som si to objednávala si už nepamätám, ale ak to niekde na internete nájdete, neváhajte, fakt. Ja to zbožňujem.

Tak, to by bolo všetko ohľadom recenzii mojej starostlivosti o akné. Dúfam, že sa príspevok páčil.
Live your life and love it.
                                                        Nicole x

3 komentáre:

  1. waaau ... fakt super prispevok ... tvoje rady su vazne uzitocne .. len tak dalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tééda, to je produktů, já jsem ráda, že mě akné vůbec netrápí. Objeví se mi tak 1 pupínek před menstruací a to je všechno :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten Shine control, Clean & Clear vyzerá skvelo.
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť