streda 9. júla 2014

Šťastím nie je cieľ, ale cesta k nemu...

Ahojte! Dnes som sa rozhodla, že pridám niečo o tom, ako si vyzdobiť izbu. Osobne sa považujem sa kreatívca a stále vymýšľam nové veci ako si ozdobiť priestor, v ktorom žijem.

# STENY
Ako prvé, obrazy s fotkami, ktoré sa mi veľmi páčili. Buď také, čo som ja nafotila, alebo som našla na internete. Najviac inšpirácie čerpám zo stránky Born to die. †, rámiky sú najlepšie klasické drevené. Optimálne nefarbené, že sa dajú potrieť ľubovoľnou farbou (najlepšia je čierna alebo biela) a polosuché prejsť drsnou handrou, aby to nebolo klasicky rovnomerne natreté, ale akoby retro starý rámik, čo prežil druhú svetovú. :)

#  POLIČKY
Obrazy, drobnosti z ciest, výletov, ozdobné kamienky, plechové krabice s podobizňami hlavných miest (Paríž, Londýn, San Francisco, New York City,...), prívesky, hocijaké drobnosti, ktoré privádzajú spomienky.
Voňavky, šminky, náhrdelníky a prstienky usporiadané v škatuľke. Vyzerá to ako poriadok v celkovom vzhľade neporiadku. Je to super. :)
Knihy, veľa, veľa kníh. U mňa je to ako *books, books everywhere* :)

# STOLÍK
Veci, ktoré každý deň potrebujem (balzam na pery, krém na ruky,...), časopisy a knižka, ktorá sa aktuálne číta, stolná lampa, poznámkový bloček a rezané kvety, veľa kvetov :) Bývame v rodinnom dome so záhradou kde je snáď tisíc kvetov a tak môžem často meniť kvety. Ruže, margarétky, kosatce, klinčeky,... Izba je stále prevoňaná.

# PARAPETNÁ DOSKA
Obrazy, budíkové hodinky (len na ozdobu), kvety v črepníkoch previazaných mašľou, potpourri (sušené kvety v sklenenej miske). Naposledy som si nechala usušiť levanduľu.
Ako si pripraviť sušenú levanduľu (DIY)
Stačí narezať čerstvú levanduľu, rozložiť na noviny a nechať usušiť pri izbovej teplote, alebo vonku v tieni. Neodporúčam sušiť na priamom slniečku, farba sa z nich vytiahne a nebudú krásne fialkovomodré.
Druhý spôsob je taký, že narezanú levanduľu rozložíme na plech vystlaný papierom a dáme sušiť do rúry pri veľmi nízkej teplote dovtedy, kým nebude suchá, ale nie vysušená, že sa pri dotyku rozpadne na prach.
Tretí spôsob je, že dáme narezanú levanduľu priamo do sušičky (na ovocie) a dáme sušiť na celú noc pri nízkej teplote a nízkych otáčkach.

# POSTEĽ
Kúpte si obliečky, ktoré sa páčia vám nie mamine, alebo babke :), vankúšik, ktorý si budete túliť, žiarovky a rozvešte ich na stenu pri posteli alebo oproti nej (viem, že je to už starý trik, ale priznajte, stále je to krásne :)). Ja som si na stenu urobila koláž fotiek, ktoré som nafotila v prírode a ktoré som si stiahla z internetu, niektoré sú klasické, iné aj s popismi (napr.: You got to get up and try., The best memories are in your heart., Never stop dreaming., The stars come out when sun goes down., Stop saying I wish, start saying I will., God does not want something from us. He simply wants us. a iné)
Na stene pri posteli mám korkovú nástenku s kolážou fotiek. Som na nich ja a moja rodina. Je to akoby putovanie rokov. Postupne od narodenia po šestnástku. Súčasné fotky sa tam nezmestia :)
A keďže máme poschodovú posteľ a ja mám spodnú, na strope postele mám nalepené plagáty.



Tak to by bolo na dnes všetko, dúfam, že som nejakým spôsobom inšpirovala. Live your life and love it.
                                                                            Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára