sobota 26. júla 2014

Zajtra zmením svoj život. Včera som to chcel urobiť dnes.
Mark Twain

Ahojte! Tak už som opäť doma, bola som totiž na prázdninách v Taliansku. Bolo to super, plánujem pridať jeden príspevok o tom, čo sa tam dá robiť, ale to neskôr :) Dnes sa idem venovať tomu, čo som si tam kúpila. Nebol to extra veľký nákup, skôr len drobnosti na pamiatku. Urobili mi radosť a preto sa s vami idem o to podeliť.



# Our Moment by One Direction.
Darček od tatina za vysvedčenie, vôbec som to nečakala, bolo to prekvapenie a preto je aj moja radosť o to väčšia. Krásne vonia. Navyše sa mi veľmi ľúbi reklamné video od chalanov na túto vôňu ( TU ). Úžasné mi príde aj to, ako tam priložili maličký lístoček s poďakovaním, že pri nich stále sme a tak. Je to krásny darček.


# BABY SKIN warm apricot od MAYBELLINE, Despar, Ora.
Podkladová báza, ktorá má zmatňovať, hydratovať a rozžiariť pleť. Ešte som ju neskúšala, ale hádam bude dobrá :)


# BABY LIPS mint fresh a peach kiss od MAYBELLINE, OVS v Bolzane.
Balzamy na pery (že kedy už prestanem kupovať ich? :D), keď som ich v tom obchode (OVS) videla, musela som ich kúpiť :) Jedno je mentolové, tak trošku vyštípu pery a druhý je trošku pigmentovaný.


# Kabuki štetec, H & M, Bolzano.
Maličký štetček so zlatou rukoväťou je taký rozkošný, že keď som videla jeho cenu (symbolické jedno euro), putoval do košíka :)


# Nude lipstick by H & M, Bolzano.
Rúž za jediné euro má nádhernú farbu a keďže je leto, k opálenej pokožke sa hodí svetlejší rúž, brala som si ho so sebou do košíka. 


# Tiene na obočie, essence, OVS v Bolzane.
Keďže mám tmavé vlasy a svetlé obočie, vždycky som si ho musela dokresľovať, chcela som skúsiť aj niečo iné ako je ceruza na obočie, tak som si kúpila tieto tiene. Páči sa mi toto maličké a praktické balenie. Krabička obsahuje dve farby tieňov, štetček a tri šablóny na obočie. Škoda, že ani jedna nemá tvar ako je moje obočie :)



# Gélová špirála na mihalnice a obočie, essence, OVS v Bolzane.
Ku tieňu na obočie ako stvorené. Keďže mám jemné chĺpky, obočie ľahko zmení svoj tvar. Toto mi pomáha upraviť si ich do želaného tvaru a udržať ich v tejto polohe. Momentálne však ešte používam priehľadnú špirálu od Miss sporty, ale myslím, že funkcia bude rovnaká aj u špirály od essence.



# Náhrdelník s kameňom, stánok na Beckovských slávnostiach, kde sme sa cestou stavili.
Keď som ho videla na regáli, vedela som, že bez neho neodídem. Nepáči sa mi nosený v štýle gothic, ale stále ma to ťahá k baroku. Pripomína mi to dobu kedy dámy nosili veľké nazberané šaty a prezdobené šperky. Vždy, keď zbadám niečo okolo toho, musím sa nad tým pozastaviť. Dejepis ma nikdy nebavil, ale tie doby zmien v móde stále. To bude tým, že veľmi veľa čítam :)


# Vanilla latte, Starbucks, od tety z USA.
Nikdy v živote som v Starbucks nebola a vždy som bola zvedavá, či táto káva naozaj chutí nejako extra inak. Chutí. Aspoň táto. Je megaúžasná. Nie som bohvieaká kávičkárka, ale táto káva mi chutila. (Odporúčam tiež latté v Tchibo, je super :))


# Čaj Honey&Lemon od tety z USA.
Čajíček, ktorý vyzerá fakt nádherne. Je (vraj) z bio výroby, čo ja mám veľmi rada, čiže ma potešilo, že som dostala aj toto. Ešte som ho neochutnala, šetrím si ho na chladnejšie počasie, kedy ma zahreje (u nás by som ho mohla piť kedykoľvek v týchto dňoch, keďže maximálna denná teplota je 20 stupňov, čo je oproti slnečnému Taliansku žalostne málo)


# Šaty, OVS v Bolzane.
A ako čerešnička na torte, šaty. Milujem šaty, teda, keď je teplo. Vzor sa páčil hneď, tak som brala vyskúšať si ho. Nie sú to klasické šaty na zips, ale natiahnu sa ako košeľa a na boku je gombík a z druhej strany sa uviaže mašľa. Sú prievzdušné, ale treba si dávať pozor na vietor :D zdvihnú spodnú časť a ani sa nenazdám a trapas je na svete :)

To by bolo všetko. Dúfam, že sa príspevok páčil. 
Live your life and love it.
                                                             Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára