sobota 2. augusta 2014

Nie je hanba nič nevedieť, určite je však hanba nechcieť sa nič naučiť.
Platón

Ahojte! Dnes pridám kratší príspevok o tom, ako sa stále snažím niečo nájsť, čo by mi vyliečilo moju pleť. Zdá sa, že niečo už mám. Som nenormálne šťastná. Nie je to gél, krém, peeling ani maska. Je to...čaj! Áno, čaj. Objavila som ho čistou náhodou. Rada sa vŕtam v blbinkách, ako sú polodrahokamy (ruženín, tyrkys, opál, či koral), lapače snov a bylinky. Na EĽRE (Európske ľudové remeslo Kežmarok) som objavila jeden stánok so sypanými čajmi a bylinkami. Neodolala som a nahliadla do ponuky a vtedy som ho našla! Neváhala som a kúpila som si ho, vravela som si, veď čo, za pokus to stojí. Predavačka vravela, že je to čaj na čistenie krvi a tým aj všetkých orgánov a medzi inými aj kože. Celé vrecúško váži okolo 15O g. Dávkovanie je jedna kopcovitá polievková lyžica na liter horúcej vody. Má sa popíjať počas celého dňa či už teplý alebo studený. Dôležité je však, aby sa nesladil. Nechutí nejak hnusne, naopak, chuť je jemná, nevtieravá. Dá sa piť :) Píjavam ho asi tretí týždeň a nemám naň zlého slova. Ak máte možnosť, kúpte si ho, odporúčam ho.


Na dnešok by to bolo všetko. Dúfam, že sa report páči. :)
Live your life and love it
                                                                           Nicole x

1 komentár:

  1. Tak to je skvělý, že Ti pomohl čaj :) Někdy jsou bylinky a podobné věci lepší než masti :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť