utorok 30. júna 2015

Dospelí sú rozhodne až neuveriteľne čudní.
Antoine de Saint- Exupéry

Ahojte! Dnešný príspevok bude zvlášť o tom, čo pijem v priebehu dňa, aby som dodržiavala pitný režim. Nemám rada stereotyp, tak sa snažím tekutiny obmieňať.
Čo však pijem stále, je čistá neperlivá nechladená voda. Najviac mi chutí akurátna vlažná. Neviem síce prečo, ale je to tak :)


# MISTRAL white tea
# MISTRAL black tea
# LEROS detox prečisťujúci čaj s vilcacorou
# NESCAFÉ bez kofeínu
# Barny´s Activ aloe forte


Mistral- white tea, jazmín & mango
Biely čaj s jazmínom a mangom je jedna úžasná vec! Kúpila som si tento čaj pre jeho netradičný vzhľad, padol mi do oka. No keď som si ho uvarila, strašne mi zachutil. Netreba tam pridávať cukor, citrón či med. Je dokonalý sám o sebe :)


Mistral- black tea, cejlón
Tento čaj som si kúpila len včera, aby som mala k bielemu čierny :) čo sú mimochodom spolu s béžovou moje obľúbené farby :) Ešte som ho nepila, ale čierne čaje mám vo všeobecnosti veľmi rada, takže ma dúfam nesklame.


Raz za týždeň si dávam detox day, kedy nejem nič iné, ako ovocie a nepijem nič iné, ako vodu a tento čaj. Jeho chuť je špecifická a treba si naň zvyknúť, ale dá sa to v pohode piť. Po tomto dni sa cítim oveľa lepšie a mám chuť fungovať aj naďalej. 


Konečne som prišla na chuť káve! Konečne! Predtým mi veľmi nechutila, ale odkedy si ju robím po svojom, chutí mi čím ďalej, tým viac :) 
Môj spôsob prípravy kávy: nalejeme vodu do troch štvrtín hrnčeka, dáme do mikrovlnky na poldruha minúty, nasypeme jednu zarovnanú čajovú lyžičku kávy, dolejeme mlieko a posypeme škoricou. Je to mňamózne :3 avšak odporúčam po vypití kávy dať si pohár vody, aby nemali obličky príliš veľa roboty s filtrovaním :D


Barny´s- Activ aloe forte
Koncentrát z aloe vera je podľa mňa geniálny nápad. Jej účinky poznajú ľudia už dlhé roky. Napomáha tráveniu, imunite, koži a iným funkciám v ľudskom organizme. Pijem ju každé ráno nalačno, k tejto fľaši je pribalená aj odmerka, ja si odlejem 10 ml koncentrátu hoci sa píše, že by sa malo odlievať 15 ml a dolejem do pripravenej vody, ktorej je 100 ml a celé to vypijem. Zo začiatku je to taká horkastá chuť, ale nakoniec ju vôbec necítiť. Začala som to piť na začiatku leta, pretože hoci sa moja pokožka vie prispôsobiť vplyvu slnka, predsa je to škodlivé, a aloe je dobré aj na regeneráciu. Zohnala som to v lekárni, naozaj odporúčam :)

Tak, toto by bolo na dnes všetko, dúfam, že sa príspevok páčil.
Live your life and love it 

                                                                        Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára