nedeľa 21. júna 2015

Bohatého ochránia gorily, chudáka anjel strážny.
Miroslav Janega

Ahojte! Dnešný príspevok bude o šatách, čo som si kúpila posledne na seba. Zbadala som ich v H&M-ku a normálne som sa do nich zaľúbila. Sú jednoduché, mega veľké, voľné, priedušné, z príjemného materiálu a sú sivé! Proste, krása.

# 1

šaty- H&M
ponožky- House
boty- Vans
ruksak- sekáč 
okuliare- nepamätám si, kúpila mi ich sesternica v NR :)
tattoo choker- Tally Weijl

# 2


U mňa si na blogerské pózy nezvykajte. Ja vždy budem taký trt, čo sa vyškiera :D a tie vápenky si nevšímajte, neležím stále na slniečku :D

# 3




# 4


# 5




Tak, na dnes by to bolo všetko, veľa času nemám, tak som sa snažila zlepiť aspoň nejaký príspevok :)
Live your life and love it  


                                                                                     Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára