nedeľa 23. novembra 2014

Všetko je krásne, ale nie všetci sú schopní to vidieť.
Konfucius



Ahojte, po dosť veľkej pauze sa opäť hlásim. Ospravedlňujem sa za neaktivitu, ale musela som si ujasniť niektoré veci. Rozhodla som sa, že pridám príspevok o tom, ako vnímam blížiacu sa zimu jedným zo zmyslov - čuchom. Pridám sen niektoré "recenzie" o mojich obľúbených vôňach. 
Dúfam, že si príspevok užijete :)


# Aromalampa
# Lavender sviečky
# Vanilla candles
# Yankee Candle vosky
# Yankee Candle - Pink Hibiscus
# Pečené jablko so škoricou



Aromalampa a Yankee Candle vosky.
Na Yankee mám slabosť už dlhšiu dobu. Vône akoby nikdy nevyčerpali na svojej intenzite. Sú perfektné. Aktuálne mám v aromalampe vôňu Cranberry Pear. Vonia tak vianočne neuveriteľne sa teším na Vianoce :3.V zbierke mám ešte Vanilla Lime, Lemon Lavender a Lovely Kiku. Odporúčam však tiež Baby Powder. 


Lavender sviečky. Sviečky s nádhernou levanduľovou vôňou sú vyrobené tradičným spôsobom. Mám ich od mojej sesternice, zohnali sme ich raz na trhoch Beckovských slávností.Pripomínajú mi Provensalsko. Nikdy som tam nebola, ale raz určite :).




Yankee Candle - Pink Hibiscus, vôňa, ktorú už mám dlho. Je úžasná. Nemyslela som si, že tak dlho vydrží. Sú síce drahšie, ale myslím, že stoja za to. Majú dosť dlhú trvanlivosť. Túto kúpu určite neľutujem. Bonus k tomu, rozvoniava mi leto v izbe, pričom vonku je strašná zima.



Sviečka s vôňou pečeného jablka a škorice. Tak toto je bomba! Ešte som ju nezapálila, šetrím si ju na adventný čas. Vonia úžasne, má trošku silnejší ráz, ale vo väčších miestnostiach sa zíde :)
Alebo nemusí horieť celé dni, stačí polhodinka :D.



Vanilkové čajové sviečočky. Tie vytvárajú takú úžasnú atmosféru! Tma vonku, žiara ohňa z týchto sviečok, horúci čaj a kniha v ruke. Niečo magické!
Tieto sviečky som zohnala v Lidli ( :D ) za super cenu, ak ich ešte nájdete, berte ich, ak máte rady vianočnú atmosféru a vôňu vanilky :)


Dúfam, že sa páčil príspevok a ešte raz, prepáčte za neaktivitu, budem sa viac snažiť :)

Live your life and love it 


Nicole x




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára