nedeľa 23. novembra 2014


Ahojte! Dnešný príspevok bude o tom, čo najradšej používam v tomto krásnom ročnom období všetky ročné obdobia považujem za krásne, svojim spôsobom, ale to je len detail :)


Dúfam, že príspevok si užijete :)


# čierny pulóver, Camaieu. Najlepší pulóver čiernej farby, aký som kedy mala! Je hrubý, vlnený, veľmi hreje a to najdôležitejšie- je čierny! Milujem dni ako je "On Wednesday we wear black!" :3 
# červeno - farebný šál (k nemu som sa vyjadrila v predchádzajúcom príspevku :))
# sivá beanie čiapka, H&M. Nádherná sivá čiapka je to pravé orechové na chladnejšie dni. Milujem, keď mi sestra upletie mám tie "swag" francúzske vrkoče po bokoch hlavy, chápete, čo myslím, nie? 
( ak nie, tu to môžete vidieť :))  A na to čiapku, je to perfektné :3


Trošku kozmetiky :)


Krém na líčka, Morning Baby! 002 Coral Flush. V lete som nosila bronzerové guličky, ale odvtedy som veľmi zbledla, tak aby som nevyzerala ako biela mŕtvola, dám si na líčka tento pigmentovaný krém a neviem si ho vynachváliť. Nestane sa, že dáte buď málo, alebo veľa, dá sa to roztrieť dostratena. Plánujem si kúpiť ešte druhý odtieň, Pink Flush.


Tekutá linka na oči, s- he, stylezone. Konečne som objavila čaro nanášania linky, ktorá je celkom aj identická na oboch očiach. Prišla som na jeden trik, ak je jedna linka hrubšia ako druhá, urobím si obe hrubé, lebo ak si to potom opravujem vatovou tyčinkou, ostanú nepresné línie, akoby sa roztrácali a okolie je sivé. Mám to šťastie, že oboje vyzerajú na mne celkom obstojne. Síce mám menšie oči, nie som žiadna okaňa :D, ale dá sa to :) 


Jemne pigmentovaný rúž na pery, 013 Candy Cake, Miss Sporty. Rúž jemnej ružovej farby je výborný vynález. Mám bledé pery a bez rúžu vyzerám ako smrtka, stačí, keď si pretriem pery týmto rúžom a razom vyzerám "zdravšie". Oslovila ma vôňa rúžu, je veľmi pekná, neviem prečo, ale pripomína mi vôňu ruží, a keď ako ruže nevonia :).


Úžasný rúž na pery bordovej farby, 107 by Kate, Rimmel. Krásny rúž, krásna farba, super značka, čo k tomu viac dodať? Je perfektný. Pri rôznej intenzite nanášania zanecháva rôzne farby na perách. Je jednoducho dokonalý. Naozaj ho odporúčam.


Hojivý zázrak, Vanilla, Oriflame. Toto je vecička, čo mám stále so sebou. Inak fungovať nedokážem. V takej zime, čo je vonku mám pery citlivejšie a praskajú mi, preto je dobré, keď ho mám neustále pri sebe. Jeho vôňa mi pripomína blížiace sa Vianoce. Uvedomujete si, že už najbližšiu nedeľu sa zapaľuje prvá adventná svieca?  


Ceruzka na obočie, Catrice, odtieň 020 Date with Ash ton. Ceruzka, ktorá ma na jednom konci hrot a na druhom štetček je geniálny vynález! Veď komu by sa chcelo ráno v kozmetickej taštičke hľadať zvlášť farbu na obočie a zvlášť štetec? Mne teda určite nie. Ja používam ešte aj priesvitný gél na obočie a potom si ho týmto štetčekom vytvarujem. Milujem vzhľad "práve som vyšla z vane", mám rada tvar "neupravené" obočie, ktoré rastie "nadivoko". Je to super. Nepáčia sa mi dokonalé oblúky nad očami, radšej také divoké :D. Dúfam, že chápete, ako to myslím :)






Kniha Fablehaven, Čaroles (1), od Brandon Mull-a. Perfektná fantasy kniha. Objavila som ju čistou náhodou. Zaujal ma jej netradičný vzhľad, keď som v knižnici prechádzala rukou po chrbtoch kníh naukladaných v regáli asi to nikdy neprestanem robiť, ten pocit je neopísateľný. Každá kniha skrýva v sebe to čaro a ja ľutujem, že mám na ne tak málo času.  Zaujalo ma aj to, že je na ňu recenzia od autora knihy Enderova hra ešte som ju nečítala, ale chystám sa na ňu, Orson Scott Card-a: "Rovnako ako Harryho Pottera, aj Fablehaven môžete nahlas čítať celej rodine, lebo prináša potešenie deťom aj dospelým. Keďže Harry Potter e moja srdcovka, brala som hneď aj túto knižku. Síce som ju ešte nedočítala, ale zatiaľ má krásny dej. 

Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil, ak máte nejaké pripomienky, návrhy či už len nejakú myšlienku, neváhajte a okomentujte príspevok. Na vaše reakcie sa vždy teším.

Live your life and love it 


Nicole x




1 komentár:

  1. Dobrý deň, nemáte na rpedaj knihu fablehaven: Čaroles? Poprosím vás o odpoveď na boris.lazar18@gmail.com Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť