nedeľa 23. novembra 2014

Príroda ním dala ilúziu ako náhradu za to, čo nie sme a zmysel pre humor ako náhradu za to, čo sme.
Sebastian Roch Chamfort


Ahojte! Dnešný príspevok bude o tom, čo najviac používam cez tohtoročnú jeseň a čo som si zohnala. :) Dúfam, že príspevok sa bude páčiť.


Červeno - farebný šál. Ten má teda viac rokov ako ja :D. Nosila ho ešte moja mamina za čias, keď ona mala toľko, čo ja teraz. Milujem prehrabávať sa v starých veciach a ak niečo použiteľné nájdem, teším sa ako malé dieťa :D Je perfektný. Zahreje, je veľmi veľký a podľa mňa je super štýlový :)



DIY urobená plátenná taška na nákupy, alebo na nosenie všeobecne :). Najradšej v nej nosím knihy, je pohodlná a nemusím sa v nej prehrabávať desať minút, keď niečo hľadám. Všade na nás vykúkajú plátenné shopper-y, ale myslím, že nič sa nevyrovná pocitu, že ju máš vlastnoručne vyzdobenú. Niekomu sa to nemusí páčiť, ale ja som na svoj výtvor hrdá :D


Bordové čižmy z Deichmannu. Tieto čižmy potešili moju dušu. Vždy som túžila (a túžiť stále budem)  po Doc-soch, ale sú príliš na moju biednu peňaženku, tak tieto sú taká menšia "náhrada" za ne. Sú veľmi pohodlné. Najradšej sa oblečiem tak, že som od hlavy po členky v čiernom, mám na perách tmavo - bordový rúž a na nohách tieto čižmy. Sú brilantné :3




Kniha od Aniky Pastorekovej - Stretla som ťa v Paríži (Študentka Sandra volí po rozchode zmenu. Dosť bolo sĺz a trápenia, prišiel čas splniť si dávny sen. Nový život začína zájazdom do Paríža, ten však vôbec nedopadne podľa jej predstáv. V uliciach čarovného mesta sa nečakane a bláznivo zaľúbi do mladého muža, ktorého úprimný záujem ju opäť prebudí k životu. Silu ich vzťahu čoskoro preverí osud a Sandra zistí, aká tenká je hranica medzi láskou a trápením. Keď už má pocit, že viac bolesti neznesie, tragická nehoda ju pripraví o milovaného človeka, ktorému nestihla včas odpustiť... Dokáže sa zmieriť s výčitkami svedomia a byť ešte niekedy šťastná? Odolá zvádzaniu bývalého priateľa, ktorý chce znovu získať jej srdce?)
Mne sa veľmi páčili autentické opisy Paríža. Odporúčam ju ako ľahšie čítanie na lenivé popoludnie. Krásny príbeh. 

 

Baby lips. Klasika. Sú perfektné. Ja mám jeden (Hydrate) z balenia s maskarou Maybelline Rocket! a zvyšné (Peach Kiss a Mint Fresh) z Talianska, ale potešilo ma, že ich konečne začali predávať aj v drogérke osamote. Ak niekto nemá, odporúčam ich. Ja osobne som s nimi spokojná.


Maskara od Miss Sporty Pump Up Extra Lash, Ach jo, zas ďalšia :D. 
Je však super, má jemné štetiny a vytvárajú prirodzený vzhľad, neznášam vzhľad á la pavúčie nôžky.
Nie je drahá a celkom aj kvalitná, čiže v škále od 1 do 10, pričom 1 je minimum a 10 maximum jej dávam takú klasickú sedmičku :) 


Najlepší make up, aký som kedy mala! Fit me! od Maybelline je absolútny Nr. 1 v mojej zbierke make up-ov. Nevytvára "mapy" rôznych farieb na pokožke, nanáša sa ako krém, čiže netreba si robiť nejaké extra starosti, že niekde je viac, niekde menej, zmatňuje, je jemný a nedráždi pokožku. Konzistencia je ako želatína a to je super. Odporúčam ho babe, ktorá má sem tam nejaké vyrážky, 
T- zónu a suché mapy na pokožke.

Dúfam, že sa môj príspevok páčil a že som nejako pomohla mojimi menšími "recenziami".

Live your life and love it 

                                                                                                              Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára