utorok 29. decembra 2015

Nebojím sa zajtrajška, pretože som videl včerajšok a milujem dnešok.
W. White
Pesnička na úvod: The Smiths
Ahojte! Dnešný príspevok bude o tom, čo mi v poslednom čase urobilo radosť. Či už veci, čo som si kúpila sama, alebo som ich dostala, na narodeniny, alebo na Vianoce. Väčšinou sú to veci, ktoré ma milo prekvapili a som z nich veľmi šťastná. Dúfam, že sa vám príspevok bude páčiť :)
# plátenná taška, Sin Say
Darček od mojej sestričky k Vianociam. O ňom som už dávno vedela, neúspešne sa snažila skryť ich kúpu, ale aj tak mi urobila radosť. Mačičky mám rada a tá potlač je roztomilá. Nikdy nemám dosť plátenných tašiek. Kam inam by som dávala knihy? :)
# pyžamko s jednorožcom, Sin Say
Aaaaa! Tak týmto darčekom mi sestrička preukázala úžasnú lásku! She knows me so well :) Je úžasné. Je tam jednorožec. Sú tam hviezdy. Ja som bola nenormálne šťastná, keď som to pyžamo zbadala. Keby bolo po mojom, nenosila by som ho ako pyžamo, ale ako povinný úbor :)
# gate s jednorožcom, Sin Say
Tak po tomto darčeku som už bola KO :) Nápis na nich- UNICORNS ARE REAL ohlasuje moju mienku. Verím v jednorožce. A v morské panny, kentaurov, pegasov, elfov, víly,... Áno, nikdy nevyrastiem :)
# maska na spanie, Sin Say
Plyšová roztomilá maska na oči na spanie je darček od sestričky. Vie, že na internáte sa nie vždy dobre vyspím z dôvodu svietenia pouličných lámp na parkovisku pred intrákom. Týmto mi teda dopomohla k tomu, nech sa aspoň dobre vyspím, keď už tak "ťažko študujem" :)
# nášivka, Six
Roztomilé nášivky pre malé deti ma dostali hneď, ako som ich zbadala. Viem, viem, sú príliš detinské, ale keď ja si nemôžem pomôcť. Chcela by som si kúpiť biele alebo sivé tričko s čiernym lemovaním a tú nášivku by som si nažehlila na hrudník na ľavú stranu, viete, ako to myslím :)
V balení boli tri kusy :)
Táto pandička je najroztomilejšia :3
# Piercingy, claire´s
Konečne som si dala prepichnúť ucho! Konečne som sa odhodlala a dokopala sa k tomu. Dlho som to odkladala zo strachu, ale mám to za sebou :) Predsa len, túžba mať piercing bola silnejšia ako strach z bolesti. A neľutujem. Mám prepichnuté miesto na uchu presne medzi chrupavkou a mäkkým tkanivom- helix. Neprepichovali sme ihlou, ale nastreľovali pištoľou. Viem, že už by sa nemalo nastreľovať, ale bolo to rýchlejšie a podľa mňa to aj menej bolí. Samotné nastrelenie nebolo bolestivé, až potom ten pocit, polhodinu po nastrelení, bol dosť nepríjemný. Ucho som mala červené, akoby som dostala zaucho :) Potom som len pociťovala akoby jemné mravčenie, skoro nebadateľné. Len keď som ho dezinfikovala (alpou/ slaným roztokom), bolelo to ako sviňa :) Ale teraz to mám viac-menej zahojené a nebolí to vôbec. Proces hojenia u mňa bol cca 2 týždne. Tá prvá náušnica, gulička, je z toho nastrelenia.
# Všetky skvelé miesta, Jennifer Niven
Zaujímavá kniha, ktorú mám teraz rozčítanú. Príbeh o chlapcovi Theodorovi a Violet, ktorí sa stretnú na rímse školskej zvonice.
"Môžem sa ťa niečo opýtať? Myslíš, že existuje deň D?"
"Čože?" 
"Deň D. Začiatok konca. Keď sa nedeje nič zlé, smutné, dokonca ani obyčajné. Myslíš, že je to reálne?" 
"Neviem." 
"Už si taký zažila?" 
"Nie." 
"Ani ja, ale čakám naň." 
"Ďakujem, Theodore Finch," povie potichu a vtisne mi bozk na líce. Zacítim kvetinovú vôňu jej vlasov. Nato zašepká: "Ak o tomto niekomu povieš, zabijem ťa." 
# S láskou Rosie, Cecelia Ahern
Mega nádherný príbeh dvoch najlepších kamarátov Alexa a Rosie. Film som videla asi trikrát a stále patrí medzi moje obľúbené. Knihu som ešte nečítala, ale počula som, že je lepšia ako film, tak som veľmi zvedavá.
Ako dlho môže vydržať priateľstvo na diaľku?
Rosie a Alex.
Všetkým je jasné, že sa jeden od druhého nepohnú. Rodičom, súrodencom a , nanešťastie, i učiteľom, ktorí by ich najradšej videli každého v inom rohu triedy.
Keď sa Alex musí s rodičmi presťahovať z Írska do Bostonu a Rosie prijmú na Bostonskú univerzitu, tešia sa na spoločnú budúcnosť.
Na záverečnom plese sa však Rosie opije a otehotnie s chlapcom, ktorého obaja neznášali. Sny o vysokej škole, o Alexovi, o závratnej kariére sa rozsypú ako domček z kariet. Osud má s nimi iné plány.
Naberú Alex a Rosie dostatok odvahy na lásku?
# kryt na mobil
Darček od jednej z mojich najlepších kamarátok k Vianociam mi urobil radosť. Doteraz som mala na kryte Dylana O´ Briena zo seriálu Teen Wolf čo je momentálne seriál, ktorý sledujem a zbožňujem ho! Je elegantný a v mojej obľúbenej čiernej. Kaja proste vie, ako ma potešiť :3
# Voňavka Sheer Delight, Betty Barclay
Darček od rodičov na Vianoce. Jemná decentná vôňa ako stvorená na jemné letné večery. Tá ozdoba z hodvábu mi pripomína krídla víl. Moja fantázia pri takýchto predmetoch pracuje na plné obrátky :)
# cosy vanilla & sandalwood scented spritz, Avon
Vanilka, vanilka a zas raz vanilka. Na Vianoce ako stvorená. Teplá vôňa do teplých večerov pri rozsvietenom stromčeku. Juj, ako toto milujem. Toto by som brala stále :)
# shea butter hand & body lotion, M&S
Darček od rodičov na narodeniny. Vedia, že mám veľmi rada prírodné produkty a že obľubujem zemité vône a bambucké maslo patrí medzi ne. Jemný krém sa dobre roztiera a rýchlo sa vstrebáva. Pokožka je jemná a voňavá :3
# shimmering warm spice & vanilla swirl body lotion, Avon
Najkrajšie voňajúci krém na telo, aký som v poslednom čase ovoňala. Keď som si ho objednávala v Avone, nevšimla som si, že obsahuje trblietavé častice, až keď som ho otvorila. Teraz si ho natieram na ruky, keď môžem a zanechávam všade trblietky. Vílí prach :) Aspoň raz môžem byť víla a všade roznášať magický prášok :)
# purifying tea tree & cucumber 2 in 1 cleanser and toner, Avon
Čistiaca emulzia na tvár je niečo, čo si fakt vychvaľujem. Jemne vonia a pleť jemne vypína. Na "zázračné" produkty, po ktorých mizne akné, už neverím. Kašlem na to, zvykla som si naň a nič s ním už neurobím. A viete čo? Tak mi je lepšie. Než aby som stále verila, že na trhu existuje takýto prípravok. Change your mind and it will change your attitude :)
# rich nourishment cream, Dove
Klasický krém na tvár do chladného počasia. Po ňom nemám pocit, že mi ide odmrznúť nos. Myslím si však, že ho všetci poznáme :) Či už je to Nivea, alebo tento od Dove.
# balzam na pery, 01 the eternal ice, essence
Nádherný balzam do mojej zbierky :) Obsahuje trblietky, čo vyzerajú ako ľadové kryštáliky. Pripadám si ako Elsa :)
Let it go, let it go,
Can´t hold it back anymore
Let it go, let it go,
Turn my back and slam the door 

# lasting color, 803, Pupa
Krásny trblietkavý lak na nechty. Zmienila som sa, že zbožňujem trblietky? :) A tento lak je proste nádherný. Všeobecne mám veľmi rada laky od Pupy, lebo vyzerajú ako gél. Nechty sa po nich strašne lesknú a vyzerajú upravené. Pupu určite odporúčam na laky na nechty a ceruzky na pery :)

Tak toto by bolo na dnes všetko. Snáď sa vám príspevok páčil. Svoje postrehy, či pripomienky mi môžete písať do komentárov, na FB (Nicole Zicháčková), na IG (daisylovingnicole), alebo osobne :)
LYLALI
                                                                           Nicole x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára