sobota 17. októbra 2015

Aj o vetre, ktorý trhá plachty sa dá povedať, že ich zároveň formuje do tvaru krídel.
Antoine de Saint- Exupéry
Pesnička na úvod- Dillon


Ahojte! Dnešný príspevok bude o mojej novej a ďalšej závislosti. Sú nimi ceruzky na pery. Ja osobne neobľubujem klasické rúže, pretože mám dosť malé pery a rúže samy o sebe majú väčšie tyčinky, tak sa nanášajú dosť nepresne a ja nemám chuť si najprv naniesť ceruzku a na to rúž. To si radšej pretriem celé pery ceruzkou a som hotová. Moja lenivosť nemá hraníc :D Tak by som chcela ukázať moju zbierku, ktorú som si vytvorila za pomerne krátky čas :)

# 1 True Lips, PUPA, 02

Túto ceruzku som zohnala v košickom Auparku. Podľa mňa je úplne super. Má jemnú pigmentáciu a čo je lepšie, na jednom z jej koncov je lip smudger, čiže sa s tým nemusím babrať zbytočne dlho. Používam ho väčšinou keď je vonku pekne a teplo, pretože ja som si zvykla cez leto s mejkapom nepreháňať. Skôr na jeseň používam sýtejšie farby. Je jemný a mne sa veľmi páči.

# 2 lipliner, essence, 08 red blush


Neplánovaná kúpa v Martinskom DM-ku. Oslovila ma najprv jej cena a potom som už len hľadala vhodný odtieň. Táto ceruzka je skvelá tým, že sa dá prejsť s ňou po perách jemne a javí sa ako nevýrazná farba, ale keď mám náladu a bavím sa s ňou dlhšie, dokáže vykúzliť tmavé pery. Tmavé pery ako celok som si veľmi obľúbila a nosím ich dosť často.

# 3 lipliner, essence, 11, in the nude


Druhá ceruzka od essence, ale v inom odtieni. Má jemnú pigmentáciu, používam ju v prípade, keď chcem mať pery v nejakej farbe, ale nechce sa mi piplať sa s tmavšou farbou (tú treba opatrne nanášať).
Má jemnú krémovú konzistenciu a nerozmaže sa.

# 4 lipliner pencil, miss sporty, 005, congo



Krásna, sýta oranžovočervená farba, pripomína mi farby Afriky. Neviem prečo, ale je tomu tak :) Ja mám zaradené ku takmer každej krajine farbu alebo niečo, čo ju podľa mňa charakterizuje a táto farba mi pripomína oheň, temperament afrických kmeňov, keď tancujú v tme okolo vatry. Nieže by mi klasicky červená predstavovala temperamentné Španielsko, ja v tejto farbe vidím Afriku :D 

# 5 colorsensational, maybelline, 338, midnight plum

 

Nádherná tmavoslivková farba je ako stvorená na chladnejšie októbrové dni. Milujem jeseň a sýte farby v nej! Preto experimentujem aj s farbami. Niekedy sa celá nahodím do čierneho a len pery mám farebné. Na iných ľudoch mi to príde veľmi tajomné. Vtedy si túto ceruzku na perách zladím aj s nechtami. Nalakujem si ich mojim obľúbeným lakom od PUPA, ktorý som už spomínala v predchádzajúcich príspevkoch. Mne to pripadá magické.

# 6 lipliner pencil, miss sporty, 007, slow


Ceruzka, na ktorej farbu sa ma pýtalo veľmi veľa ľudí. Je to tmavšia hnedá a je úplne úžasná! Je v zemitom odtieni a prídem si ako v súlade s jesennou prírodou. Je nádherná a som naozaj rada, že som si ju vtedy kúpila!

# 7 smart lip pencil, kiko, 711


Krásna ceruzka, ktorú som si kúpila v kiko obchode v Taliansku. Má príjemnú staroružovú farbu a úžasnú pigmentáciu. Jej farba vydrží na perách veľmi dlho. Podľa mňa sú veci z kika kvalitné, pretože odtiaľ mám aj tekutú linku na oči, lak na nechty a špirálu a nemôžem sa sťažovať na ani jeden produkt. Ak budete mať možnosť si odtiaľ niečo kúpiť, odporúčam to :)

Tak toto by bolo na dnes všetko, snažila som sa aspoň v skratke popísať tie moje najobľúbenejšie. Dúfam, že sa vám príspevok páčil :).
LYLALI       
                                                                                      Nicole x


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára